2012. június 20., szerda

Hírek és képek

Közel egy hetes csönd után három jó hírrel is szolgálhatok. Az első, hogy tegnap végeztem a vizsgákkal, így most már több időm lest a kutatásra, és blogírásra is. 
A második, hogy a kutatás újabb emberekkel és módszerekkel bővül. Múlt héten jártam a Kempelen Farkas Gimnázium történelem fakultációján (ezúton is köszönet Katának a segítségért), ahol Szász Erzsébet tanárnőnek köszönhetően meséltem a kutatásról, és segítséget kértem a diákoktól. Őszinte meglepetésemre heten is jelentkeztek (a csoportnak nagyjából a fele), ami nagyban megkönnyíti majd a dolgomat. Lehetséges, hogy egy meglepetés kollegina is bekapcsolódik a kutatásba, de még csak megindultak az egyeztetések. 
A harmadik jó hír, hogy itt vannak a múlt héten beígért fényképek! A jobb oldalsávba beszúrtam egy újabb modult, ami a kutatóhelyeket veszi sorba. Köztük van a püspöki levéltár is. 
Így néz ki az asztalom munka közben. A kis cédulára jegyzetelek, a laptopon a névadatbázist vezetem,  az élére hajtott iratok pedig a kutatás tárgyát képezik. 

Ez a püspöki palota, benne a püspöki levéltárral. Az országalmás kút a város jelképe. 

Ez az EB sátor. A képet ugyanonnan készítettem, mint az előzőt, csak megfordultam.  Holtidő. 

Nincsenek megjegyzések: