2012. február 8., szerda

Eleje

Szeretettel üdvözlök mindenkit! Egyelőre csak az elsődleges dolgokat töltöttem föl, készítettem el, de hamarosan új oldalak is lesznek. Például lehet majd olvasni Baross történetéről röviden, az ide kötődő nagy emberekről, "alapító atyák"-ról, sőt, a tervek szerint (és ha elkészül az adatbázis), akkor még azt is megtudhatod, hogy kik laktak abban a házban, ahol most Te élsz. 
De ez még a jövő zenéje. Addig is jó böngészést az eddig elkészült blogon, és ajánlom mindenkinek a figyelmébe a Gyűjtés menüpontot! És ennek kapcsán illene írnom néhány gondolatot arról, hogy mi is ez ezen kívül? 
Így képzeltem el: én írok arról, hogy mit csinálok, hol tartok a kutatásban, mindezt emészthetően, érthetően, de a szakmai szempontokat szem előtt tartva. Ezen kívül pedig szolgálok érdekességekkel, korbeli bulvárhírekkel, vicces vagy meghökkentő adatokkal, képekkel Baross életéből. Ez az én részem. 
A Te részed, hogy segítesz nekem. Összeszeded az otthon a padláson őrzött, vagy örökölt, porosodó (vagy használatban lévő) dolgaidat, amik Baross Gábor-teleppel kapcsolatosak, és eljuttatod nekem. Ezáltal még több érdekességgel tudok szolgálni, felkerülsz a támogatók közé, és remélhetőleg előbb-utóbb nyomtatásban is olvashatsz Baross történetéről. Előre is köszönöm a segítséget! 

Nincsenek megjegyzések: