2012. október 3., szerda

Berlin

Hosszú szünet után jelentkezem újra. Ez persze nem az jelenti, hogy megállt volna a kutatás, de Berlinbe utaztam, és a következő fél évet itt is fogom tölteni. A kutatás jelentős részével készen vagyok, itt a papíron és digitálisan kihozott dokumentumokat, valamint az angol nyelvű háttérszakirodalmat fogom feldolgozni, úgyhogy feladat még van. 
Az utolsó héten a nagytétényi képviselőtestület üléseinek jegyzőkönyveit kutattam, majdnem a végére is értem. Az utolsó ülés, amiről volt jegyzőkönyv 1948-ban volt, és az 1942-1945 közötti időszakról is hiányzik a forrás. 
A kutatáson kívül volt még egy fontos feladatom. A Baross Gábor Általános Iskola rendezett Baross-napokat, aminek a keretében csináltam egy helytörténeti vetélkedőt a diákoknak. A pályázatokról már beszámoltam külön bejegyzésben, így erről most nem írok. Pénteken volt az eredményhirdetés, amin az 5. b osztály tarolt ötletes fogalmazásokkal, történetekkel, és tökéletes megoldásokkal. Gratulálunk nekik! 

Nincsenek megjegyzések: